HTML

Mira Oriental Art

Dobos Krisztina Mirjam (Mira) blogja. Hastánc - orientális tánc. Életmód. Művészet. Kultúra. Idézetek.

Barátság (Mira)

2010.07.23. 03:09 :: mira.dk

Barátság

 

 

 

A barátság az élet nagy ajándéka,

És én már elmondhatom, hogy nem éltem hiába.

 

Mert kaptam ajándékot, méghozzá Téged!

Barátodnak mondasz, ezzel tiszteltél meg!

 

Köszönöm a bizalmat és szeretetet, amit kapok Tőled,

Ezért én hálás vagyok, és cserébe viszonzom mindezt!

 

Az igaz barátság szent és sérthetetlen,

Nincsen hozzáfogható – még a szerelem sem!

 

Örökkön örökké tarthat e kötelék,

Hiszen egy lélek két testben él.

 

Köszönöm, hogy elfogadtál olyannak, amilyen vagyok!

Én is feltétel nélkül szeretlek, miattam nem kell megváltoznod!

 

Ha bajban vagy, vagy bánt valami, rám mindig számíthatsz,

Bármi is történjen, engem bármikor hívhatsz!

 


komment

süti beállítások módosítása